FONTO

Σάββατο 5 Μαΐου 2012

5th May Card Challenge


5 του μήνα κ έχουμε καινούργια πρόκληση στο get creative! Θέλουμε να φτιάξετε μια κάρτα με ένα στεφάνι πάνω σε αυτήν! Το στεφάνι μπορεί να είναι από ότι θέλετε λουλούδια, αστεράκια, καρδούλες ή ότι μπορείτε να φανταστείτε. Το στεφάνι γύρο από την εικόνα είναι από την σφραγιδομάνια! Την σφραγίδα την χρωμάτισα με pro markers, είναι η πρώτη μου προσπάθεια και βέβαια χρειάζεται να μάθω πολλά ακόμα! Περιμένουμε τις δημιουργίες σας.


Post in English. 5th of the month and is time for a new challenge at Get Creative! We want you to make a card with a wrath on it! My wrath is by sfragidomania. I colored the stamp with pro makers. I t is my first time using pro markers and I have so many to learn!! I am waiting for your creations!



15 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ωραία κάρτα Όλγα μου! Μου αρέσει πάρα πολύ το πώς χρωμάτισες την σφραγίδα, δεν θα καταλάβαινα ότι είναι η πρώτη φορά που το κάνεις, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη!!!!!!!!!!Συγχαρητήρια και καλή επιτυχία!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μου αρεσαν τα χρωματα..να σε καλα..καλη συνεχεια..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ολγάκι μου είναι εξαιρετική!!! Και το στεφάνι που της έβαλες είναι μια φοβερή λεπτομέρεια που χτυπάει κατευθείαν στο μάτι!!! Καλή εβδομάδα να έχεις, φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη στο blog μου. Πολύ όμορφη η κάρτα σου...με ωραία χρώματα και χαριτωμένο θέμα.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφη πολύ όμορφη!!!!!καλή εβδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Lovely card, thanks for stopping by my blog.
    hugs Kimx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάρα πολύ όμορφη κάρτα!Και πολύ όμορφα χρωματισμένη!Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφη κάρτα!!!
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι εγώ θα ήθελα να κάνω... αλλά δεν έχω ιδέα πως!!! Είναι πολύ γλυκιά η καρτούλα σου, μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΚΑΡΤΑ ΣΟΥ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα τα όμορφα σχόλια σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Olga sorry thought i had commented on this beauty. Love how you used the chipboard and the beautiful paper and that fab ribbon this is a knock out !

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άλλη μια ωραία καρτούλα αρκετά ιδιαίτερη και
    περιποιημένη! για ακόμα μια φορά πολύ πολύ καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ευχαριστώ πολύ!